داروخانه دکتر عبادالهی

داروخانه دکتر عباداللهی ؛ ساخت داروهای ترکیبی ، متخصصین پوست ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، ارتوپدی و غذاهای کودک. تایید اینترنتی نسخه های تامین اجتماعی ، خدمات درمانی و نیروهای مسلح

داروخانه دکتر عبادالهی

داروخانه دکتر عباداللهی ؛ ساخت داروهای ترکیبی ، متخصصین پوست ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، ارتوپدی و غذاهای کودک. تایید اینترنتی نسخه های تامین اجتماعی ، خدمات درمانی و نیروهای مسلح

سوماتروپین (سیناتروپین)

هورمون رشد سوماتروپین با برند سیناتروپین 5 و 10 میلی گرم در داروخانه دکتر عباداللهی در کرج به تعداد محدود موجود میباشد. تلفن تماس : 32719117-026


somatropin 10mg / 1.5  cinnatropin 5mg

این دارو می بایستی در دمای خنک و مشخص شده نگه داری شود . هورمون رشد انسانی  HGH بوسیله سوماتوتروپ در غده ای که به وسیله مغز انسان در بدن دستور داده می شود ساخته می شود.

 

 

هورمون رشد که سوماتروپین نیز نامیده می شود. یک هورمون رشد انسانی است و برای استعمال موارد پزشکی خاص درست شده است . سوماتروپین امروزه دارویی گران در لیست موارد مصرفی ورزشکاران می باشد، بنابراین بهتر است که با دقت بیشتر و مخصوصی مورد استعمال قرار گیرد ، البته وقتی که این مورد را از بازار سیاه تهیه می کنید باید خیلی دقت کنید . از نظر کاربرد و استعمال یک شباهت هایی با   HCG دارد. انواع تولید شده تقلبی و خطرناک این دارو نیز وجود دارد که گزارش شده است.    سوماتوتروپ تا ۵۰% یا بیشتر در ترشح غده مربوطه به رشد و ساخت هورمون رشد که جزء مهمترین هورمون های بدن هستند، دخالت دارد. به واسطه بالا رفتن عمر تا ۶۰ سال، اغلب مردم تقریباً ۸۰% هورمون رشد در سیستم بدنشان تنبل می شود و دیگر فعالیتی ندارد.

از موارد استعمال این دارو  در زمان کودکی  چربی بالا، ترس زیاد، مشکلات رشدی ، سلامتی عمومی ناخوشایند، فقدان سلامتی و آسایش مثبت می باشد.

این دارو دارای منفعت هایی همچون

 

بهبود فعالیت مغز و عملکرد آن عاملی برای تقویت بافت های ارتباطی که صدمات احتمالی را کاهش می دهند ، می باشد . افزایش وزن به طور باور نکردنی بدون اینکه صدمه ای به تکیه گاه اندازه ای داشته باشد ، کاهش خمیدگی بدن بوسیله برگرداندن جوانی به پوست، بالا بردن درجه انرژی و وضعیت واضح و روشن، سوماتروپین اثر آنابولیک (بافت سازی) قوی دارد و سبب افزایش ساخت (سنتز) پروتئین می شود که خود را به صورت hypertrophy (گسترش سلولهای ماهیچه ای) و hyperplasia (افزایش سلولهای ماهیچه ای) نشان می دهد. جالب اینجاست که این تغییرات با مصرف استروییدها بدست نمی آید. این شاید تنها دلیلی است که سوماتروپین به عنوان قویترین هورمون محسوب می شود، تاثیربسیاربر سوزاندن چربیها دارد. بیشتر بدنهای چاق در هدایت انرژی جهت کاهش شدید چربیها و یا ورزشکاران در افزایش مصرف کالری و انرژی از آن استفاده می کنند بهبود بخشیدن قوای جنسی ، بهبود بخشیدن به عملکرد ششها و افزایش درجه موادSaure در جریان خون، کمک به سیستم دفاعی بدن و عملکرد غده تیموس و شاید در اغلب موارد مؤثراً اختصاصی باشد.

 این دارو قابلیتش با تولید زیاد سلول های عضلانی بدون استروئید امکان پذیر است. سوماتروپین تقویت کننده بافتهای پیوندی، زردپیها و غضروفها می باشد، که می تواند دلیل اصلی برای افزایش قابل ملاحظه قدرت ورزشکاران باشد. بعضی بدنسازها و پاورلیفتینگ کارها اعلام کرده اند که مصرف همزمان استروییدها و سوماتروپین نه تنها باعث افزایش قدرت ورزشکارمی شود، بلکه آنها را ازآسیب نیزحفظ می کند.

سوماتروپین مکملی گران است. اگر چه سودهای زیادی به همراه دارد اما دارای عوارض جانبی وخیمی است که از یک طرف بر روی مفاصل و از طرف دیگر بر روی غدد و کبد اثر مخرب می گذارد . به همراه چند ماده دیگر این دارو تأثیر سازنده زیادی دارد :

 ۱-انسولین

 ۲-سیتومل یا هورمون های غده تیروئید گروهL-T۳ دیگر.

 ۳-کورتیکواسترویید

 ۴- گنادوتروپین

 ۵- استروژن و البته با تعجب آندروژن و آنابولیکها

 این دارو می تواند به وسیله مکمل های داروهای آنتی کاتابولیکی دیگر همچون کلن بوترول یا افدرین مکمل های بنا کننده دیگر را افزایش دهد. دوزهای مصرفی می توانند درون عضلات و محدوده آنها تزریق بشوند البته  یک روش جالب و محبوب تزریق کردن زیر پوست و روی عضله می باشد با سرنگ انسولین در هر بار

 عوارض جانبی

 عوارض جانبی این دارو اصولا همچون عوارض جانبی استروئیدهای آندروژنی و آنابولیکی نیستند. اغلب عوارض جانبی  Hypoglycemia (پایین آمدن سطح قند خون)هستند. عملکرد کوتاه مدت غده تیروئید را نیز سبب می شوند . یکی دیگر از عوارض جانبی استعمال این دارو ژیانتیسم است که در بدن های نرمال انسانی ایجاد می شود . این مهم فقط زمانی صدق می کند که استعمال در حین و دوره رشدی یک زندگی صورت بگیرد، چرا که تناسب رشد را متلاشی می کند. این خیلی مهم است که شخصی کاملاً رشد کرده است  و بالغ شده است قبل از این که عوارض جانبی نادر دیگری به وسیله مصرف دارو ایجاد شود ، که شامل دیابت، آگراندیسمان داخلی، فشار خون بالا و آگراندیسمان (بزرگ نمایی ) کلیه نیز هستند.

 مشکل عمومی دیگری با تزریق و استعمال این دارو وجود ندارد اما مواظب ترکیب انسولین با آن باشید، چرا که ممکن است احتمال گرایش شما به سمت بیماری دیابت را افزایش دهد و تا آخر عمر می بایستی شما انسولین بزنید. تزریق سر خود انسولین می تواند مشکلات جدی را به دنبال داشته باشد . هورمون رشد از ماده سوماتروپین گرفته می شود که علاوه بر این به صورت پودر نیز وجود دارد که می بایستی آن را با یک محلول حل کرد که معمولاً همراه همان پودر وجود دارد . در اینجا پیشنهاد می کنیم که محلول بدست آمده را سریع تزریق کنید.

لازم به ذکر است که آمپول سوماتروپین (سیناتروپین) در داروخانه دکتر عباداللهی موجود میباشد برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید .

تلفن تماس : 32719117-026

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 22:52

سلام.خسته نباشید میشه قیمتش رو بفرمایین؟ ممنون میشم تشکر

تماس بگیرید

زهره جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 22:10

سلام توروخدا من ۲۵ سالمه لاغرم اگر سوماتروپین بخورم چاق میشم؟؟؟ توروخدا جواب بدین

سوماتروپین تزریقی هست و متخصص غدد باید تجویز کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد